Ile osób już tu zajrzało?

Czym jest "Link do mojej głowy"?

Ten blog, to zbiór tego, co siedzi w mojej głowie.
Wszystko, co podpowie mi wena i serce, przekładam na różne teksty - wiersze, opowiadania, itp.
Ten blog to zsyp moich myśli, ubranych w słowa.

poniedziałek, 22 lutego 2016

Dialog z uzależnieniem


- Jak ci na imię?
- Uzależnienie.
- Ile masz lat?
- Istnieję od zawsze.
- Czym się interesujesz?
- Wszystkim.
- Co lubisz robić w wolnym czasie?
- Wszystko, na co mam ochotę.
- Podasz przykłady?
- Palić papierosy, brać leki, narkotyki, korzystać z internetu... Przykładów jest mnóstwo. Mam wymieniać wszystkie?
- Dziękuję, nie musisz, tyle wystarczy. Masz przyjaciół?
- Tak, wielu.
- Bardzo się lubicie?
- Wielu z nich nie wie, że się znamy, a ci, którzy wiedzą, lubią mnie w zależności od tego, jakie jest ich życie.
- Czyli?
- Jeśli czyjeś życie jest beznadziejne, bardzo mnie lubią, bo pomagam im o tym zapomnieć, a jeśli ich życie jest lepsze, nienawidzą mnie.
- A czemu niektórzy nie wiedzą, że się znacie?
- Bo nikt inny im tego nie uświadomił, albo po prostu nie wierzą, że mogliby kiedykolwiek mnie znać.
- Czyli pomagasz im, czy nie?
- Jak już było powiedziane, to zależy.
- Czyli działasz jednocześnie na korzyść i niekorzyść?
- Tak.
- Jak znajdujesz przyjaciół?
- To oni sami mnie znajdują. Nie zawsze świadomie.
- To niemożliwe, aby tyle przyjaźni trwało długo. Tracisz ich?
- Tak.
- Jak często i jak wielu?
- Całkiem często, ale niekoniecznie bardzo wielu.
- A co jest przyczyną tej utraty?
- Zazwyczaj terapeuci.
- Czemu?
- Nie lubią mnie i mają za coś złego. Uważają, że rujnuję moim przyjaciołom życie.
- Czyli terapeuci są twoimi wrogami?
- Tak.
- Czemu zazwyczaj poświęcasz czas?
- Przyjaciołom.
- Tak bardzo im się oddajesz?
- Tak. A teraz przepraszam, ale muszę kończyć. Przyjaźń mnie wzywa.

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajny dialog, super pomysł obserwuje i liczę na rewanż :) Pozdrawiam ! Bardzo fajny trik z myszką .
    widzacaswiatinaczej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy tekst. Szczególnie podoba mi się zakończenie :)
    Weny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne. Bardzo fajne. Wow. *-*

    (I to uczucie, że wiesz, że jesteś uzależniona od komputera... .-.")

    Pozdrawiam~! ^u^

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiele w tym prawdy, niestety...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy dialog... Jak wspomniała Ireth, koniec najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham te twoje dialogi :3 Daawno mnie tu nie było... No nic, nadrabiamy! ♥
    swiatlociemnosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super dialog :).
    Taki szczery i prawdziwy widać ,że prosto z serduszka.
    Pozdrawiam i liczę na więcej ;-)

    OdpowiedzUsuń