Ile osób już tu zajrzało?

Czym jest "Link do mojej głowy"?

Ten blog, to zbiór tego, co siedzi w mojej głowie.
Wszystko, co podpowie mi wena i serce, przekładam na różne teksty - wiersze, opowiadania, itp.
Ten blog to zsyp moich myśli, ubranych w słowa.

sobota, 26 grudnia 2015

Rozmowa z depresją


- Jak ci na imię?
- Depresja.
- Umiesz opisać się w dwóch zdaniach?
- Jestem beznadziejna, bo nikt mnie nie kocha. Nie powinno mnie tu być, bo zawsze jestem fałszywa, bo zakładam tylko wesołą maskę dla ludzi, a tak na prawdę cały czas jestem smutna i nic nie warta.
- Tylko tyle?
- Miały być dwa zdania.
- A co najbardziej lubisz?
- Lubię płakać. Żyję ciągłym cierpieniem. Lubię też rysować. Tylko, że nie potrzebuję papieru, ani ołówków, kredek, czy innych tego typu akcesoriów. Wystarczy mi coś ostrego. Jako papier używam ciała. Czasami potrzebne są plastry, albo bandaże. Lubię też cukierki.
- Moge zobaczyć twoje rysunki?
- Nie.
- A jak nazywają się twoje ulubione cukierki?
- Tabletki nasenne.
- Masz marzenia? Co chciałabyś w życiu osiągnąć?
- Nie mam marzeń, bo nie zasługuję na to, aby je mieć, ani na to, aby się spełniły. Nie chcę żyć.
- Czemu? Myślisz, że śmierć coś rozwiąże?
- Nie powiedziałam, że chcę umrzeć. Ja po prostu bardzo nie chcę żyć.
- Jaki kolor lubisz najbardziej?
- Czarny.
- Gdzie żyjesz?
- W ciemności.
- Czy chciałabyś kiedyś wyjść z tej ciemności?
- A to w ogóle możliwe?
- Lubisz słyszeć komplementy?
- Nie lubię kłamstw.
-  A lubisz słyszeć krytykę?
- Prawdy też nie lubię.
- A co lubisz?
- Nic.
- Co najczęściej ci się śni?
- Nic.
- Jesteś na coś uczulona?
- Tak, na ludzi.
- Chciałabyś coś powiedzieć od siebie?
- Z czasem człowiek wymięka. Przestaje się uśmiechać, ignoruje innych. Nie daje sobie pomóc, przestaje komukolwiek ufać. Zdaje sobie sprawę, że nie ma żadnej wartości.
- A mogę być światełkiem w twojej ciemności?
- Jeśli ci się chce, to próbuj.

14 komentarzy:

  1. Dobre, aż chce się czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Emm... nie wiem, jak to opisać jednym przymiotnikiem. Interesujące? Ciekawe? Fajne? Super?
    Na pewno nie, te słowa nie opisują prawdziwego przekazu tekstu :/
    Wywiad podobny do "Any", ale wg mnie "Ana" wyszła lepiej, chociaż "Depresja" też jest świetna.
    Pozdrawiam i mam nadzieję, że to nie jest o Tobie ani o jakimkolwiek czytelniku tego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podano błędne hasło dla zgłoszeń nowych rozdziałów.
    Proszę o poprawkę: http://katalog-euforia.blogspot.com/p/zgoszenia_9.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem tu po raz pierwszy i muszę przyznać - zaciekawiły mnie twoje prace. Oby tak dalej :)
    mój blog : http://rudacat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy blog i kreatywne opowiadania ;) Na pewno będę tu zaglądać ;) Pozdrawiam

    http://anioly-naprawde-istnieja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Drugi tekst... Proszę, daj powiadomienia mail, bo dwa teksty, w których nie skomentowałem pierwszy to za dużo.

    Sam tekst... Prawie dobrze oddałaś depresję. Takie jakby pogmatwane alter ego. Tak poza tym, dobre. Nie zachwyciło mnie to tak, jak "Świetlisty deszcz". Widocznie nie ma dwóch pereł.

    Ogólnie mówiąc, depresja tu jest jak rysunek, brak tu ciemnych kształtów, za to czarna farba zastępuje całą szarość.

    8/10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emmm... możesz skopiować link bloga i w panelu Bloggera dodać do obserwowanych ^^

      Usuń
    2. Tak, tylko potem nie przychodzą posty na maila, tylko wyświetlają się w panelu Bloggera w Liście Czytelniczej >u<

      Usuń
    3. Ja wolę maila xD sprawdzam go przynajmniej z 10 razy na dzień, a listę bym pewnie raz na ruski rok sprawdzał xD

      Usuń
  8. Wow...
    Nie umiem tego opisać idealnie opisałaś depresje.
    Znam wiele osób (w tym rodzinie, daleką), która ma depresje i TY IDEALNIE opisałaś jak te osoby się czują, co myślą.
    szacunek!!!
    Tak z czystej ciekawości jak zrobiłaś te gwiazdki albo bąbelki, która no wiesz jak ruszą się myszką one się pojawią?
    Daj boże nie chcę kopiować ! Tak z czystej ciekawości pytam. Bloga dodam do czytelni aż chcę sie czytać :)
    Dziękuje za komentarz :)
    Życzę weny <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^ Nie spodziewałam się tak dobrej opinii. Bardzo się cieszę, że tak myślisz :D
      A kursor zrobiłam na profilki.pl. Bardzo polecam, bo darmowe i ciekawe. Jest tam dużo takich "gadżetów" na bloga, itd. ;)

      Usuń
  9. Widać u Ciebie talent pisarski, poraża głębia przemyśleń. Zapraszam także do siebie: http://www.przychodzitdogrzesia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń