Ile osób już tu zajrzało?

Czym jest "Link do mojej głowy"?

Ten blog, to zbiór tego, co siedzi w mojej głowie.
Wszystko, co podpowie mi wena i serce, przekładam na różne teksty - wiersze, opowiadania, itp.
Ten blog to zsyp moich myśli, ubranych w słowa.

niedziela, 10 lipca 2016

Informacja o zawieszeniu

Uwaga!
Informuję, że zawieszam bloga na pewien czas, nie pytajcie, jaki dokładnie, bo ja też nie wiem. Nie pytajcie również o opwód, choć wiem, że bardzo chcielibyście go poznać, ale jest mi ciężko go wytłumaczyć. Mogę Was za to uspokoić - nie usunę bloga.

                                See you later,
                                            Lisette  

5 komentarzy:

  1. Jak ja się tu znalazłem ~~~~~~

    OdpowiedzUsuń
  2. Lisette, zmieniaj link, póki nie jest za późno. :|

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze żebyś nie usunęła bloga ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie trzeba długo czytać, żeby móc powiedzieć, że autor bloga ma bardzo konstruktywne myślenie - polecam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy nadal oczekujesz oceny bloga? Czekamy na odpowiedź przez tydzień, po tym czasie wystawiamy odmowę.
    Pozdrawiam, Forfeit
    [wspolnymi-silami]

    OdpowiedzUsuń